lång och smal

Okej, så här är det att leva i kina. Vart man än gång så ser jag en massa tjejer som är små smala och söta, och jag känner mig som en stor klump. Men jag är iaf längre än dom.....dom flesta..
Så går vi och hälsar på Kaan och Amy, (Kaan är svensk, Amy är kinesisk kanadensare) dom bor på våningen under oss och vi tränar i samma grupp. Amy är (enligt mig som inte riktigt gillar att prata med en massa folk) översocial och är ständigt med en massa folk. Å nu hade hon en av gymnast tjejerna i OS laget på besök hos henne. Hon är jätte lång, jätte smal och så fort hon inte tränar så gör hon sig snygg, smink, fixar frisyren och har snygga kläder.
Zacke säger på "skoj" att jag borde bli jätte bra vän med henne så vi kan duscha ihop och ta naken bilder... Sen säger han att han tycker hon är söt men bara i ansiktet och inte kroppen...yeah right... Och efter det så tycker han att det är konstigt att jag jämför mig med henne eller andra tjejer...
Ojojoj så lite han vet om vad som går egenom en kvinnas huvud så fort vi ser en snygg tjej och önskar att man hade hennes kläder/hår/leende.....eller varför inte hela perfekta kroppen...

oooo..and btw jag är ändå nöjd med hur jag ser ut....men tänk den dan när jag inte är det längre och han då nämner att någon annan är snygg.. vilket helvete han kommer att få...=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla söta rara cissi.... Vilka bekymmer du har, ok tänker väl så själv också... Å skulle han va dum mot dig (vilket han aldrig kommer vara) så får han med mig att göra! =) Kram på er!

2007-10-03 @ 10:23:23
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0