Lite bättre

Vart inge filmer igår dom hade inte kommit in än så vi ska tillbaka imorgon igen å kolla.. =(
Men det blev iaf subway och så köpte jag ett par byxor inne på Lotus..dyra men så e det om man vill ha äkta, det är iaf billigare än sverige.
Gick till hallen vid nio imorse för att träna men då var skollaget där och hade träning så det fanns ingen plats till mig..  =(     Li laoshi kom dit och sa åt mig att ringa Zacke, Mange och Mei Lian å säga åt dom att komma snabbt för dom skulle träna med skollaget. Ringde bara Zacke men sa åt honom att säga till dom andra på vägen dit. Mei Lian kom inte men har ingen aning om varför, hon kanske inte ville träna med skollaget.....Jag vill träna med dom fast det var bara dom som skulle vara med på VM som fick det. =(  Zacke vart jätte nervös och det gick lite sisådär, men så är han skadad oxå(har sträckt sig). Så nu ska dom träna varje dag med skollaget så länge vi har lov.
Själv tränade jag lite vid 1-3 tiden och då gick det lite bättre förutom att mina ben kändes lite slappa sen vi körde vikter igår. Får se hur det går imorgon bitti då jag gör ett nytt försök på morgon träning, vet ju att skollaget inte har träning då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0