Magsjuka

uuuuu....
Var precis inne för tredje gången idag så för stunden mår jag lite bättre men jag törs inte röra på mig för mycket eller stoppa nått i magen, tuggar lite tuggummi för att få en annan smak men de e väl så långt jag kan gå. Tidigare försökte jag dricka lite vatten efter att jag mått bra i nästan en timme men direkt efter var det dags igen.....suck.
Nu sitter Zacke här med ansikts mask och har öppnat fönstrerna för att vädra...
Ska lägga mig i sängen igen och försöka sova bort tiden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmm låter inte så bra, hoppas att du blir bättre snart, kollade igenom din blogg lite nu och fy fan vad sugen jag är på att åka till Kina, e såååå avundsjuk på er så du anar ionte, njut utav bara den för det är inge skoj här i sverige... kramar!

2007-10-26 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0