tvångsmatning

Ja där ser man helg igen, och det enda jag har inplanerat är att ut och springa imorgon. Kommer bli en seg helg tror jag. Men det gör inget med tanke på att jag känner mig ganska seg.
Idag körde jag en halv form och det gick väl sådär, var länge sen vi gjorde det. Men hoppas att vi kommer fortsätta med det nästa vecka.
Ikväll blir det pizza, som vanligt på fredagar, och vi ska kolla på transformers...jippi, Zacke har sett den förut och sagt att den e jätte bra.

Kaans extra tränare, en som var med i beijing wushu team förut, var och åt samtidigt som oss idag i kafeterian och hon gnällde på att Zacke äter för lite. Å sa att han innan tävlingen iaf måste äta ordentligt oavsett om han vill eller inte. Men det vet vi ju att det inte kommer att hända med tanke på maten här. Han tröttnar jämt på den innan han har blivit mätt....inte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0