yummy yummy yummy I got love in my tummy

Riktigt smaskens!
Igår fyllde Kaan år och vi var ute och åt på Fridays med en massa från träningen. Jag åt tacos fast med kyckling bitar istället för köttfärs men det var jätta syper gott. Zacke tog en kyckling sallad och han var också riktigt nöjd. Några andra tog tunna revbensspjäll som såg smarriga ut dom med.. Jag gillade det riktigt mycket och vill tillbaka ofta. Men jag får nog gå med nån annan för Zacke tyckte det var lite långt borta och ganska dyrt. 

Träninger rullar på och jag håller på och lär mig en ny svärdform. På privat passet idag funderar jag på att lära mig lite ditang grejjer för det e bra att ha om vi ska hålla något acrobatik pass hemma sen. 
(Ditang är en speciell stil inom wushu där man hoppar runt och kastar sig på marken mycket. Bara att söka på youtube så hittar man massa ditang filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0