Slappt = bra

Igår vart det ingen egenträning med övning på twisten för vi var alldeles för trötta, ganska slappt gjort tyckte man då. Men jag tror att det var bra för mig att vila för imorse gick det riktigt bra!!! Jag är faktiskt till och med nöjd själv  = )
Jag klarade två av tre stycken!! Waibai kommer jag runt 540ibland när jag bara snurrar, och tornadon börjar bli bättre efter tips från "peter". Det är iofs ganska självklara saker jag måste göra men det är ju det att jag inte tänker på dom just för att det är självklara saker...

Nu håller jag på att skriver ner vad vi äter och hur det går på träningen, började idag så vi får väl se om man ser något samband, borde ju vara någonting. men det är ju bara det att man jämt glömmer det efter någon dag så jag inte hinner se vart problemet ligger dom dagar det går superdåligt. Men nu är den mappen den enda jag har på skrivbordet så jag borde kommaihåg....*hålla tummarna*

Oj oj dags att gå tillbaka till hallen och gå igenom lite svärd..försöker hitta på en egen form, svårt! "Peter" ska få hjälpa mig lite med det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0