60 kilos kris. =)

Onsdagspasset gick bättre än förväntat för dom tre som kom, och alla klarade att göra egna små formbitar. Lite extra beröm gav jag till en som faktiskt lyckades göra något som kunde vara med i en riktig tävlingsform. Vi kommer helt klart göra samma sak fler gånger. Men inte idag då vi kör bredsvärd.
Nu har vi även Jeppe här i sverige, han har vart i kina och tränat några år och även om han slutat med wushu nu så har han kvar sin vighet och lär väl minnas mycket av teknikerna också, förhoppningsvis. Eftersom han tränade mycket bredsvärd så kan vi säkert få bra användning av honom på kvällens pass.

Nu sitter jag och funderar över om jag ska godkänna att vågen visar över 60kg varje gång jag ställer mig på den eller om jag ska ta mig ner under sträcket igen. Vi säger ju att det inte är viktigt hur mycket vi väger så länge det känna lätt att hoppa och göra teknikerna, ändå står man där med besviken min när den inte ens är under 60 på morgonen. Ja jag får väl lägga in nått extra fettförbrännings pass i veckan så får vi se hur det går. Måste fortfarande äta och träna bra så jag känner mig pigg och glad. Wushu träningen går ju helt klart först i prioritet, den MÅSTE gå bra!! Jag tänker inte riskera att inte ha någon ork till wushun bara för att kunna gå ner i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0