Ilskan flödar

"Aj, jag har ont här." "Nä men jag orkar inte." "Det går inte." Tjatter tjatter blablabla. Visst är det ok att jag blir arg på dom, det enda problemet är att jag har sån stor lust att klappa till dom eller bara sparka lite. Vi kör ju faktiskt kampsport även om taolu inte är närkontakt, så helt fel är det kanske inte att slå sina elever då =)

Blir nog till att börja kasta ut folk om dom inte håller tyst och lyssnar, så nästa pass får jag väl börja med att varna om att det kan hända så får vi se om dom lyckas hålla ordning helt själva eller om jag måste säga åt folk att gå ut. Vi ser kanske för snälla ut eftersom det aldrig blir nå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0