Målet nått

Ikväll har vi avancerat pass och vi ska testa något nytt. Varje person ska själv få komma på en lite längre kombination att visa. Dom ska få ca 10 minuter för att sätta ihop några sparkar, slag, ställningar, svep, hopp, ja precis vad dom vill till en kombination som ser bra ut och skulle kunna fungera att sätta in i en form. Får se om det är något dom klarar av eller om det blir för jobbigt att behöva tänka själva på vad dom gör. Tror faktiskt att dom föredrar när vi står och säger åt dom exakt vad dom ska göra.
Men det ska bli roligt att se om dom har fått någon känsla för wushun och själva kan komma på vilka rörelser som passar att ha efter varandra eller om det bara blir en konstig röra av alla olika sparkar.

Igår klarade förresten jag och Ove vårat mål som vi hade till den 20.e, vi sprang hela Hållsta backen utan att stanna. Ganska starkt jobbat av oss om jag får säga det själv.  =P Tyvärr vet jag mycket väl att jag inte hade gjort det om det bara hade vart jag och Zacke där. Men nu såg jag ju att Ove sprang hela vägen och jag kunde ju inte låta honom vara bättre än mig, så jag hade inget annat val än att springa hela vägen.  Å nu  måste jag springa hela backen varje gång eftersom Zacke vet att jag kan. Men det är väl bra, jag är bara så bekväm av mig och gör helst inte saker om jag inte måste visa att jag faktiskt kan göra det. Men då jag måste så klarar jag istället sånt som jag själv knappt tror att jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0