schema

I lördags när jag satt på jobbet kom jag på den smarta idén att göra ett tränings schema för veckan, så jag skrev ett fram till och med torsdag. Å igår morse när det var dags för första passet på schemat så var jag snabb med att skolka. Men det jätte bra anledningen att jag var arg. *suck* Ja e så hopplös ibland. Det sämsta är egentligen anledningen till att jag var arg, tvätten låg i en stor röra, hahahaha. Super bra anledning att bli arg va. Nä det känns ganska dumt att bli arg för en sån sak, men men.

På kvällen blev det i alla fall träning uppe i sthlm men det är riktigt svårt att andas nere i deras lokal. Väldigt stor skillnad jämfört med att träna ute som vi gör nu. Men med tanke på allt regn så kanske det är dags att träna inne snart om det inte blir varmt och skönt igen.

Men nu ska jag iväg och köra dagens pass, eftersom jag jobbar ikväll så är det bara ett pass som är uppskrivet så då är det riktigt illa om jag inte ens gör det. Men nån vidare lust att ut och intervall träna för att sen köra ett ben pass, nä det har jag väl inte. Men vad man har lust att gör och vad man måste göra, är inte alltid samma sak. Hur som helst så SKA det göras.

Kommentarer
Postat av: Towa

Var med i min sköna tävling nu och vinn en leksak för sexiga äventyr

2008-08-04 @ 10:42:35
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0