Roligt men något stressad

Både i tisdags och idag kändes det riktigt bra att träna. Det har bara vart en från gruppen som har kommit men han har kört på bra så han ligger helt klart på plussidan om det skulle bli för många som vill komma med i tävlingsgruppen sen. För självklart han en som tränar på frivilliga pass visat att han vill mer, tränar bättre och hårdare än dom som väljer att sitta hemma i soffan.

Dagens pass kändes nästan som ett kina pass, inte gruppträningen för inget i sverige kan riktigt mäta sig med ett riktigt pass i kina, men i alla fall ett "mitt-på-dagen-pass" då vi oftast tränade själva. Lite sparkar ganska mycket hopp och sen form tills man är trött å då kör man fys tills man rasar ihop, då är det lite fys till. Efter det kan man stretcha riktigt bra. Då är jag nöjd med träningen. Eller ja, det gäller ju att hoppen går OK, annars är jag bara halvnöjd. Men idag är jag nöjd, SÅ SKÖNT! Nu vill jag träna, mycket! Men då är det självklart dags att jobba heldag två dar i rad. Skit!

Jag vill till Kina. Var till ambassaden idag och lämnade in visumansökan å nu är det bara 3,5 vecka kvar tills vi åker! Yeay!! Shit jag måste lära mig hoppen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

JIAYO!

2008-08-23 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0