Gäller inte alla

Bättre kan man knappast säga att det gick idag när jag hoppa runt i lokalen. Snarare åt andra hållet då jag inte alls hade någon lust att kasta mig upp i luften mot en säker krash. Tornadon gick väl lite bättre, landa 540 mabu men lyckades aldrig stå still där utan även där pang ner i backen. Filmade och insåg att jag gör fel i upp hoppet, jahaja springer i en riktning men sätter avstampet i en annan, duktigt Cissi!
Vad kan jag säga...det går kanske bättre imorgon =)

Kvälls träningen med Gnesta wushu har jag inte skrivit nått om på ett tag, med den enkla anledningen att jag inte riktigt har nått bra att skriva om den å det känns inte helt bra att skriva av mig här om vad jag tycker å tänker vad gäller den. Dom flesta hör vad jag säger när jag rättar dom men en sekund senare så är det totalt bortglömt. Oavsett vilken spark dom gör är det oftast samma sak jag måste rätta. Första går förbi "sträck på ryggen" nr 2  "raka händer, spänn dom" nr 3 "håll in höften när du sparkar". Sen är det dags för nästa spark "sträck på ryggen" "spänn händerna" "sparka lägre, håll in höften"
Säger man åt dom att tänka på det jag har sagt åt som att tänka på blir det ett "Vad var det jag skulle tänka på" till svar. Jag vet vad alla har för svagheter, deras största problem när dom kör, men det spelar ingen som helst roll hur många gånger jag berättar det för dom dom lyckas ändå inte hålla kvar tanken på det till det är dags att göra rörelsen igen.

Ok nu har jag kastat lite galla ändå =P å jag är inte riktigt lika arg längre. Men jag tycker faktiskt inte jämt att alla är helt puckade, vissa dagar när dom håller tyst och anstränger sig så går det bra. Då behöver jag inte komma till träningen å vilja slita huvet av dom.
Nä men ni som går på träningen och läser det här, just ni är säkert jätte duktiga på passen. =)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Det är väl bara jag på träningen som faktiskt läser din blogg, så jag antar att du syftar på mig. :P



Förresten. Kika in på min blogg om en stund, så får du se lite roliga bilder. Hoho.

2008-08-27 @ 21:41:30
URL: http://blog.cyberdog.se
Postat av: Alexis

Ah, ok då! :-) Jag råkar veta att jag har fyra besökare från Gnesta på min blogg. Fast jag vet inte vilka.. :(

2008-08-27 @ 22:34:50
URL: http://blog.cyberdog.se
Postat av: Maria

Jag har också hittat hit ;P Ha det gött.

2008-08-28 @ 07:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0