wushu matta

Igår körde jag benpasset som jag skulle, det blev ett extra set benböj för jag hade glömt bort hur många jag skulle göra så då tar man det säkra före det osäkra.

Dagens första pass kl 11 kommer jag nog skjuta på tills efter Zacke har slutat jobbet, i alla fall om det fortfarande regnar när det är dags att spinga iväg ut till ladan för att fysa.

Träningsvärken känns mer och mer sen söndagens pass, men inte sen träningen utan sen vi bar wushu mattan ut och in från träningslokalerna. Tränar tydligen armar alldeles för lite, man måste kanske träna armarna mer än max en gång i månaden. =) Får väl bygga upp dom lite tills tävlingen så det ser bra ut i tävlingsdräkten.
Ja nu har vi som sagt en wushu matta i lokalen, det är ju inte den riktiga utan en tunnare modell men jag tror ändå att det är betydligt mycket bättre än att inte ha nån alls, det märker jag ikväll då vi ska köra ett pass. hoppas det känns lika lätt att göra arialen på den som det gör på den riktiga mattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0