Skriva schema

Jag fattar faktiskt inte vitsen med att träffa folk bara för att prata, man behöver ju inte ens använda telefonen längre, internet finns ju.
Så när folk man inte har hört av på flera år hör av sig, små pratar lite och säger att dom vill träffas för att prata så kan jag inte låta bli att undra vad dom vill. Vi pratar ju redan, skriver på internet, vad är då vitsen med att behöva träffas på riktigt?

Ok jag kanske hade reagerat på ett annat sätt om det hade vart en gammal vän, istället för någon som man väldigt sällan träffat för att prata med. Kanske elakt men jag känner ingen annan sida av honom än den. Så om han av någon konstig anledning har fått för sig att vilja vara en vän såhär 5 år efter vi senast sågs så får man väl ändå begära att hålla det på internet nivå istället för att träffas.

Hur som helst, träning, Jag har inget schema just nu, dom är ju ganska jobbiga att skriva, men jag får väl ta tag i det där så jag har för resten av veckan. Har även börjat fundera över att träna nått enbart för skoj skull. Dom har ju en del gruppträningar här i Gnesta som man skulle kunna börja på. Kanske ska gå till hälsohuset ikväll och testa ett pass pilates, om det finns någon plats kvar i gruppen. Hoppas på det! Skulle ju vara kul att träna nått annat ibland. Men förmodligen så kommer man få träna muskler som man aldrig tränar annars, vilket skulle vara bra för att man får en starkare kropp. Men å andra sidan så skulle det kännas lite smått meningslöst om det inte är nått jag har hjälp av för wushun.

Söndagens benträning har gett resultatet sjuk träningsvärk i rumpan vilket inte bara är jobbigt för att det är jobbigt att röra på sig =) Jag får ju så j*kla ont i ryggen när jag är stel i rumpan. Men som tur är så försvinner det när jag töjer lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0