Weak

Idag var jag svag, seg, ur form helt enkelt. Skadorna kändes som om dom bara väntade på att jag skulle försöka ta i lite extra eller inte lyssna på kroppen. Ryggen började göra ont, sen kom handleden, fingret, axeln å knät. Men efter att ha klarat hjulningen med svärdet i hand så lät jag kroppen få vila å övade lätt på twisten.

Sen tog vi oss ut till ladan-gymmet å körde överkropp, kändes bra för ryggen efter att den hade fått tränat. Nu kommer det bli vila i två dagar då min ledighet blev avbruten och jag ska iväg till jobbet imorgon så då skulle jag inte hinna träna så mycket. så jag förflyttar min vila från lör-sön till fre-lör istället så får jag dra igång nästa träningsvecka redan på söndag.

På måndag hade vi tänkt att åka till ambassaden för att skaffa visum inför kina resan. Sen när vi ändå är i stan så blir det nog bio, nya mumien. Jet Li är ju med så då är den ett måste att se!

Sen måste jag ju se kung fu panda också men det är möjligt att det blir senare i Kina så kan jag köpa den på dvd där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0