Äntligen uppe

Nu sitter jag äntligen vid min färdiginstallerade dator, och än så länge har jag inte blivit arg på den, den blänker ju så fint. Värre blir det kanske sen när den har fått en masa fingeravtryck på sig. =)
Det stod att det skulle ta ca 30min att installera operativsystemet så datorn gick att använda men det var inte klart försen 1,5-2timmar senare då var klockan 01 och jag var riktigt trött!

Eftersom vi har läst att elitidrottare behöver sova 8-10timmar per natt så fick jag ju inte heller gå upp vid halvåtta när jag vaknade och det började bli ljust ute, bara att ligga kvar och sova lite till. Så jag halvov till och från till halv tio då det var godkänt att kliva upp ur sängen.

Ledig hela helgen som man är så kan jag träna hur mycket jag vill, så jag ska snart sätta mig och planera upp helgen på ett bra och genomförbart sätt, annars har jag en ganska stark förmåga att sitta och drömma ihop nått som jag sen inte klarar av att köra allt av. Men drömma är viktigt vid träning.

"Önskan är tankens moder"
V.Frankl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0