Jobbigt att sitta ner

Idag har jag en riktig helgdag, vaknade strax innan nio och tänkte gå ut och springa. Men när jag gick in i badrummet såg jag jag morgonrocken hänga på kroken och jag blev jätte glad. Sånna känslor ska man ju inte kämpa emot så den kröp jag in i och satte mig i fotöljen med datorn i knät å nu har jag snart suttit här i tre timmar men jga vet inte om jag har gjort nått än. Tror faktiskt inte det. =)

Men jag ska väl ta och resa mig upp snart igen för jag börjar få ont i ryggen. Inte bra att sitta still för länge, får väl ta min springtur. Har ju inget träningspass idag så vi ska iväg till gymmet och skaffa oss lite ny träningsvärk

1:a december!!! Shit vad snabbt tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0