Jordskalv

Känns som om jag vänder lite på dygnet, när jag har svårt att somna vid 23-tiden och måste sätta klockan för att komma upp till nio. Men nu har jag lyckats ta mig upp ur sängen och det första jag hörde var att vi haft ett jordskalv i Sverige. Jag trodde faktiskt inte att det hände här, men se vad lite man vet. Folk vaknade tydligen och blev rädda så det måste ha vart betydligt starkare än det som hände när jag var i Peking. Då jag själv inte ens märkte att nånting hände, inte ens efterskalven som tydligen kom, vilket var ganska trist. Har man nu vart på ett ställe när ett jordskalv skett vill man ju gärna ha upplevt det. Något folk som vart med om riktigt kraftiga jordskalv kanske inte kan hålla med om, å där kan jag faktiskt backa det räcker med småskalv som bara är en rolig grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0