Kylan förstör mig

Jag levde tyvärr inte upp till förväntningarna på passet uppe i stan. Blev tufft när jag behöver många varv av uppvärmningssparkar och dom bara körde två längor innan det var dags att köra på riktigt. Men passet var ju bara en timme så då hinner dom inte köra allt man behöver vid en skada. Blev till att ha böjt stående ben och böjd rygg, tränarn var väl inte allt för nöjd =P
Hjulningen (eller sidovolt som många vill säga när det är utan händer) gick i alla fall lätt som den brukar göra på deras matta, men den var ju även en baggis på förmiddagspasset här i Gnesta.

Det bästa med kvällens träning var att jag klarade hjulningen när jag bara gick/stutsade in i hoppet, vilket var första gången annars har jag jämt behövt springa som en galning för att komma upp i luften, så det var skoj och måste klaras av även här på vår tunnare matta.
Det sämsta tekniskt sett var ju sträckningen så sparkarna såg förjävliga ut i början, men det kom ju efter en stund. Annars var det sämsta att jag inte hann köra halvform sista rundan innan vi slutade för jag var sist i ledet, mycket irriterande, och att vi körde övningar som är bra om man inte kan hoppen när jag gärna vill öva på "riktigt". Men är man på nåns annans pass så är det ju bara att anpassa sig.

Nu vill jag att det ska bli varmt igen, ska det inte vara nån snö så det inte ens är fint ute får det bli vår istället så inte skador gör ont. Men snart flyr vi till kina där värmen kommer snabbare! Förmodligen inte ens en månad kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0