one sweet day

Önskan om att få springa långt gick i tusen bitar när jag redan efter ett par hundra meter fick håll. Har ännu inte lyckats få bort håll medans jag springer så det blev till att försöka andas så normalt det går och ta sig runt den sista lilla biten tills 1km var gjort. Det hann i alla fall inte gå så långt att jag började springa dubbelvikt och göra små jämrande ljud, =)

Nu är jag HELT ledig i juldagarna jobbar igen den 26.e, så skönt!
Idag ska julstökas lite, göra iordning skinkan och skaffa en gran. Får se om jag hittar nått glitter eller om det blir en naken gran som får stå här inne. Får ta och köpa lite nya hyacinter oxå så det luktar riktigt juligt här hemma. Så ska vi till gymmet och stånka lite, till brandstation och köra wushu å så självklart den sedvanliga springningen. Får se om zacke orkar stå och slå lite badminton med mig idag också. Nu försöker jag det där med att komma på hur man ska hålla racket beroende på hur motståndarn kommer att slå, Zacke gav en massa tips men det var ju inte det lättaste att lyckas tänka på dom. Jag har fullt upp med att träffa bollen och slå den ÖVER nät och inte under.

humm humm. ja ok nu bestämde jag mig för att det kommer bli en muskeluppbyggande vecka det här, mycket fys och vill jag träna nått annat så får jag göra det efter gym passen, och självklart äta ordentligt efter varje träning så musklerna får snabb energi. Eftersom jag kommer åka till Tyskland nästa vecka så blir det bra med en konditionsvecka då, istället för att leta upp ett gym att köra på så är det bara att ta sig ut och springa, får försöka lura med systern så jag hittar tillbaka hem till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0