Trötter

Det var ju inte till mycket hjälp att jag sov dom där massa timmarna, har vart jätte trött heladagen men snart ska jag lägga mig igen, måste bara ut och springa först. Mycket träning har det inte blivit idag, blev lite badminton tidigare idag men sen la jag mig ner på golvet och halvsov medans Zacke sparkade runt. Fick nöja mig med att det gick bra för honom idag.

Men jag har klippt mig idag, ungefär 2dm åkte av när jag stod inne i badrummet och fick för mig att göra nått nytt. Men den här gången var det faktiskt en som märkte det redan första dan, förra gången syntes det väl knappt, fast då var det väl bara 1,5dm som åkte av. Eftersom jag mest bara har toffs helatiden så kommer jag nog inte märka sån stor skillnad själv, förutom att det kommer kanske bli svårare om håret ska vara snyggt nån gång.

Imorgon är det gymmet, en längre springrunda, ett wushu pass och bio inplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0