Inte helt som planerat

Vissa dagar är det svårt att hålla sig till sina träningsmål. Ibland har man bara ingen ork eller kraft att pusha sig själv, men så var inte fallet idag. Idag var det den yttre faktorn, andra människor, sånna där som man måste lita på att dom ska hålla sina träningsplaner för att jag ska kunna fixa mina. Å ni vet hur det är med andra människor, lita inte på dom allt för mycket, vi är ju tyvärr en väldigt lat ras. =)
Men när jag bara har en timme på mig att gymma är det mindre kul när den som ska öppna gymmet inte kommer försen efter 35 minuter, men vi hann ju köra lite innan det var dags att gå till nästa träningspass.

Imorgon blir det tyvärr inte så mycket träning för på förmiddagen ska vi åka på mellandagsrean och kolla på nya datorer, både jag och Zacke vill ha nya så då ska jag köpa nya som vi kan ha med till kina. Å så kan vi kolla runt vad mer som är på rea, håller tummarna på några saker jag gärna vill ha, vi får se.
Sen jobbar jag mellan 13-21, illa att dom bestämmer att jag ska iväg och handla just den dagen, hoppas det går ganska snabbt så jag hinner träna lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0