DÅLIG kondition

Började dagen med nyttig och ordentlig frukost, fil med müsli och smörgås med skinka och keso. Smaskigt värre =)
Vid nio tog jag mig ut och joggade i en halvtimme (5km) En tid som jag måste jobba lite på för att förbättra. Vill ju gärna ligga mellan 20-25 minuter. När jag kom tillbaka tränade jag rygg och sen mage.
Duschade, åt mellanmål och åkte till jobbet. 
 
Hade fyra behandlingar, varje på 50min. Ingen trött rygg den här gången heller, bara ett väldigt trött huvud. Märks mer på mig än på dom att oljan är lugnande då jag står och andas in den hela dagen och blir helt borta. =)
Idag hade jag min första manliga kund, han låg och snarkade då och då vilket var lite små kul.

När jag kom hem blev det inte lika nyttig middag, makaroner med keso.. haha var för hungrig och trött för att ställa mig och läga mat och det var makaroner över sen Zacke hade ätit. När jag var mätt orkade jag röra mig igen och gjorde chokladfondue med jordgubbar, banan, kiwi och vindruvor. Sen satt jag och Zacke och smaskade på det en stund, mums mums.
image237
Har förresten träningsvärk i vaderna från igår. HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0