inte riktigt som planerat men ok

Som jag trodde blev det ingen simning. Hade faktiskt ingen lust till det, hade vart lättare om man hade någon annan som också ville men det får bli en annan gång, kanske. =)
Men ben träningen är gjord ute på Nibble. Benböj med först uppvärmning på 50kg sen var det 70kg tre set och avslutade med 60kg då jag hoppade med vikterna några gånger. Jobbigt var det i alla fall. Det var mycket lättare i Kina och SÅ stor skillnad ska det ju inte vara på dragningskraften här och där. Dom måste vara dåliga på att märka upp vikterna rätt där eller så försvinner alla mina muskler på flyget hem varje gång.
Tränade även rumpa, vader och bröst sen stretchade jag en stund. Sammanlagt höll vi på i 50minuter med styrka och stretching.
Å så gick vi promenad dit och hem, måste hjälpa Fia lite mer med konditionen tror jag så vi kan börja jogga och ha högt tempo när vi går. ;) Men jag tycker hon kämpar riktigt bra i alla fall.

Har även skrivit mitt prov i affärsverksamhet idag. Får se sen hur det gick, men jag tror det var ok.
Maten har det gått lite sämre med då det var ett långt mellanrum mellan frukosten och sen mellanmålet eftersom det var där emellan jag tränade, borde ha tagit mellanmålet innan jag gick ut men då glömde jag det och sen blev det jätte sent. "Lunchen" blev inte försen vid fyra-fem tiden. Men det är ingen fara, bara att jag sätter middagen efter träningen vid nio ikväll.. Vilket inte alls är bra...Humm får se hur vi löser det där. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0