Nu bor jag ju i Gnesta

Nu har jag gjort om min header. Tog ett tag innan jag väl satte igång men idag bestämde jag mig för att jag inte längre kunde ha en där det stod att jag bodde i Peking, bor ju i lilla Gnesta nu. =)
Vet inte riktigt om jag är helt nöjd med det nya på sidan men annars så lär det ju märkas då det ändras.

Nu ska vi iväg och handla något att äta sen skulle nog Zackes bror komma hit så ska vi prata lite kinesiska.

Zacke har vart hemma från jobbet idag och kommer vara det imorgon också. Han har sovit konstigt och gjort illa ryggen men det är på väg att bli bättre, röra sig mycket, varma bad och massage så är han som vanligt vilken sekund som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0