Ny dag, bort med gammla problem.

Nu är det gjort och ok var det ju inte, snarare så långt från ok som möjligt. Efteråt kände jag mig ganska elak.
Men men, nevermind, det är gammalt nu, hände ju igår och idag är det en helt ny dag då man kan skaffa nya problem!!  =)

Oj nu var jag på väg att skriva elaka saker här och sånt är inte allt för bra, man ska inte såra folk en massa i onödan. Är nog lite för trött och smått irriterad för att få skriva saker egentligen.

Idag ska jag sitta och plugga en massa för imorgon tänkte jag skriva prov, vi får skriva när vi vill mellan tis-tor men jag tycker nog att det är bättre att göra det tidigt så att allt är färdigt. Nu lyssnar jag på musik och äter frukost.

Borde man skriva något till personen jag var elak mot igår eller låta det gå en stund??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0