topp HÄLSA

Sitter här och läser en tidning jag köpte igår "topp hälsa". Började genast göra övningar som fanns i tidningen och får den här känslan av att jag vill bli jätte hälsosam. Men oroa er inte det kommer snart ha gått över.  =) Men en liten stund kan man ju i alla fall vara ett riktigt hälsofreak. Tyvärr kunde jag inte hitta kamerasladden så jag kan inte föra över några bilder på när jag står här framför datorn och gör mitt bästa för att träna midjan.

Funderar på att testa deras plan för att gå er i vikt. Men jag vet inte om det kommer fungera på det lilla jag har att ta bort. Men det måste det göra, det var ju bättre förut då går det att komma tillbaka dit, trots den svenska maten och alla chips påsar Zacke ständigt köper hem (självklart med läsk). Vi har ju faktiskt en stor fruktskål också men det är jobbigare att sitta med en hel frukt. Får ta och skiva upp några frukter varje morgon så det är lättare att äta. Skivad frukt är på något sätt godare att äta än hela frukter. Måste vara för att dom ser så goda ut.
image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0