Det ordnar sig alltid!

Nu har jag börjat vänja mig vid att det är så här det kommer vara. Ja förutom det faktum att jag ska jobba en massa sen också. Träning har man ingen lust med längre, eller visst känner jag för att gå bort till "hallen" och träna en massa. Problemet är bara att "hallen" ligger i kina. (Blir en väldigt lång promenad) Så jag måste väl försöka hitta ett bra ställe utomhus där jag kan hoppa runt.
Men nu lägger jag ner ganska mycket tid på att plugga, vilket tydligen lönar sig.

"En mycket bra utförd uppgift med utmärkta svar så det kan inte vara bättre än så!"
Var feedbacken jag fick på min senaste inlämningsuppgift. Blev jag glad, och det känns lite roligare att fortsätta.

Blir lite smått galen på Zackes dator som hänger sig en massa, ser till att spara ofta när jag skriver uppsatser. Men måste ändå koppla in min dator istället snart så jag kan uppdatera vår hemsida.

Nä jag måste nog göra något slags träningsschema snart där jag får lägga in mer springning och fys eftersom det tydligen inte kommer bli så mycket wushu...
=( *snyft* Det får bli i nästa pause jag har från pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0