Tillbaka i sverige

Måste göra om min header nu när jag inte är i Kina längre, men det väntar jag med tills jag har internet hemma. Vill inte sitta hos Fia och hålla på med det.


Det är så tomt och ensamt här, Zacke jobbar hela dagarna. Jag pluggar en del men det blir ändå tid över då jag inte har något att göra. Ska sätta igång och träna så går det lite tid till det, men det är inte allt för kul att träna själv heller. Saknar kina, träningen och vännerna. Känns lite skumt, hade blivit van att gå runt och prata med Jakob hela dagarna. Vet inte hur man ska beskriva det, har aldrig saknat en person förut om det inte vart min pojkvän. Jag gillade faktiskt att ha någon att prata och umgås med, det är alltså så här det är att ha en riktigt bra vän.. humm inte helt fel. Trist bara att vi inte kommer träffas mer. Eller får man åka utomlands bara för att träffa en vän? Tror inte att Zacke skulle gilla om jag gjorde det eftersom det är en kille, men om det var en tjej då?


Idag måste jag köra en massa svärd för det verkar som om det faktiskt blir tävling nu i februari. Kommer inte hinna lära mig handformen bra tills dess så jag ska bara tävla i svärd då. Måste gå igenom tongbei också annars kommer jag glömma den och då är det kört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0