Varför sover jag inte??

Usch vad klockan är mcket! I alla fall för att vara mig. gick och la mig först vid elva tiden, men sen piggnade vi till gick upp och åt lite och tittade på Friends. Vid tolv gick Zacke och la sig igen och strax efter ett var jag trött och ville sova. men jag kunde inte somna så jag tänkte titta lite mer på Vänner.
Klantigt nog så glömde jag glasögonen inne i sovrummet och nu vill jag inte gå in dit igen för jag kommer bara väcka Zacke då. Linserna orkar jag inte sätta i för det är jobbigt att hålla på med dom. Så nu sitter jag med ansiktet jätte nära datorskärmen för att ens se vad jag skriver.

Inte finns det någon online att prata med heller så det här är jätte segt. INTE BRA! Jag gillar inte att vara vaken så länge, det känns inte bra. Vaknar hellre vid 5-6 tiden än att gå och lägga sig jätte sent.

Lalala...vad ska man göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0