Äckligt varmt

Folk säger att man inte ska klaga när det är solsken och varmt. Men om man inte är vid vattnet dom dagar det är sjukt varmt då har man faktiskt rätt att klaga. Det är äckligt varmt å jag sitter inomhus, vilket iofs är bättre än att vara ute i solen. Så idag går jag runt här hemma (var visst ledig idag oxå), har tappat upp ett bad med kallt vatten som jag går och doppar mig i ibland eller ställer mig vid kylskåpet. Jag är väldigt känslig mot värme å blir lätt arg när det är för varmt. Kläder kommer jag motstridigt tvinga på mig när det är dags att träna men förhoppningsvis är det inte riktigt lika varmt då.

Nä dags att ta en sväng ner i badkaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0