Yes

Nu verkar det som om min blogg fungerar igen. Har inte gjort det på ett tag men nu ploppade inläggen upp som jag skrev för ett tag sen.

Nu är det ju svårt att komma på vad det är jag har tänkt att skriva tidigare. Men i söndags var jag och Zacke upp till sthlm för att träna och efter fyset vi körde har jag fortfarande världens träningsvärk. Först körde vi benfys ett tag å när vi väl var klara så kom Zacke på att vi skulle fortsätta med lite grodhopp bara för skoj skull. När det roliga var slut tror jag att jag sa mest på skoj att vi skulle köra 2min mabu. Vilket vi då självklart gjorde. Envis som jag är så stod jag tiden ut, (bara jag och Zacke som klarade det) Men sen kunde jag inte resa mig upp. Försökte och jag kom väl halvvägs, vänsterbenet lyckades sträcka på sig men höger bara vek sig så jag rasa ihop. Men det var skönt då vet man att man har kört ordentligt. Jäkligt nöjd med den träningen i övrigt oxå för ja klara alla hjulningar och nästan en 540mabu snurrade kanske 10grader för kort å så vart det ju en ful mabu men jag stod i alla fall kvar.

Nähä om man ska fortsätta jobba kanske, snart fem timmar gjorda. Då är det bara 7,5 timme kvar till jag slutar...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0