Gnällspik

Kvällens träning var benböj med 70kg, 4set med 8rep. Det var faktiskt jobbigt, alldeles för jobbigt. Däremot kändes det ganska bra med hoppen jag gjorde mellan seten. Kändes inte som jag bara hoppade utan jag kunde faktiskt ta i och hoppa, kände att jag använde musklerna ordentligt, mycket bättre alltså.

Sen åkte vi iväg och höll i träningspass, som vanligt blev jag lite irriterad på småpojkarna. Dom som säger att dom vill ha mer fys, säger att det inte är jobbigt och ändå inte gör övningarna ordentligt. "ja men då kör jag 30st armhävningar" står på knä med rumpan högt upp i luften och böjer lite på armarna snabbt upp och ner....SUCK. Aja sånna människor kommer i alla fall inte in i den avancerade gruppen, även om vi har några riktiga gnällspikar där redan. "aj det gör ont här" Jaha och??? Kunde inte bry mig mindre, gör det för ont för att kunna träna så kom då inte på passen. Annars kan dom hålla tyst och träna.
Ok nu är jag sådär gnällig igen vad gäller eleverna. Faktiskt nästan lika gnällig som dom är =)

Sen åkte vi ut och kickade lite fotboll och gick igenom form innan jag kröp ner i ett varmt bad med massa mineralsalter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0