Masserar

Igår och idag håller jag till nere i källaren i Trosa och masserar folk. Var ett tag sen nu men det gick bra ändå. Trist bara att jag missar träningspasset ikväll också. Men jag hoppas på att få någon riktigt vältränad som kommer och vill ha massage. Igår hade jag en tjej som var instruktör och hon sa att jag fick ta i ordentligt för hennes muskler behövde en omgång. Å så varnade hon mig för att hon kanske skulle somna. Hahaha, somna gjorde hon inte. Det var så himmla kul att massera någon med tydliga ordentliga muskler. Som att massera Zacke fast hon hade inte lika ont överallt. Önskar jag bara kunde få vara idrottsmassör istället för spa massör.

Imorgon är det alltså uppvisning och jag börjar fundera på om alla verkligen kommer att komma. En av tjejerna i nybörjargruppen har nämligen inte kommit på nått pass den senaste veckan. Å vi har inte hennes nummer heller. Jag skickade iväg ett mail så får vi se hur det blir annars så får vi försöka lösa det på nått annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0