nästa mål

Antingen hade jag ett ganska dåligt mål, eller så hade jag en väldigt bra dag. Ville ju klara djupa benböj med 150% av kroppsvikten innan vi åker till Kina alltså skulle jag ha ungefär 2,5 månad kvar å det var inte många veckor sedan jag satte det målet. Så idag ville jag testa hur jobbigt det var. Jobbigt var det ju faktiskt men det var inte omöjligt. 2st gjorde jag, å på den andra kände jag att ryggen fick jobba väldigt mycket. Var alltså tungt nog för att tekniken skulle bli fel som det brukar bli när jag blir trött. Så två stycken fick räcka, jag lyckades ju i alla fall. Så nu funderar jag på om jag ska klara maxa med 100kg istället eller om jag ska satsa på att orka fler med 90. Just nu är benen så trötta att jag knappt orkar tänka på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0