Oväder väntar

Det har inte blivit mycket tid över till träning eller annat skoj i helgen, jobbade ju som sagt i stort sett heladagarna. Finns inte så vidare mycket att skriva om då. Men idag är jag "ledig" så då har jag vart och jobbat som hälsokonsult. Men bara ett par timmar så nu har jag hela eftermiddagen på mig att träna och hålla på med föreningen. Igår låg jag och Zacke vakna ganska länge och pratade om den...Men det är nog inget som jag borde skriva om här eftersom det mest bara var tankar och inget som bestämdes än så länge.

Får se om det är några som är duktiga nog att ta sig till träningen idag eftersom det har regnat en del under dagen så är väl säkert många rädda för att bli blöta. Men det är tänkt att bli formträningen ikväll så får vi se hur vi kommer lägga upp det eftersom det är så himmlans stor skillnad på vad alla kan. Men det är väldigt stor risk att jag kommer bli en gnällkärring och vara irriterad på dom.    =)    Vi får väl se hur bra dom sköter sig. 

Nä nu måste här städas så det kan bli träning så fort Zacke kommer hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0