Sluta prata börja slåss

Igår blev det filmkväll "the forbidden kingdom" tyvärr var den inte riktigt lika bra som jag hade hoppats. Fighterna kan jag ju inte klaga på det var ju både Jet Li och Jackie Chan. Å visst var den rolig då och då. Men så var det det där med apkungen.  Sånna legender är inte riktigt min grej. Jag tyckte det var en typiskt sån film som dom kan visa på tv i Kina, alltså sånna som går heladagarna där borta. Men om den inte hade vart seg och haft dom där scenerna med allt legend prat så skulle jag nog sagt att det var en riktigt bra film. Men tyvärr.

Förmodligen kommer jag ändå kolla på den ett par gånger till och då snabbspola när dom kommer till scener med tråkigt prat, så jag bara kan kolla på fighterna eller dom roliga sakerna. Gillar sånna här klipp när folk ska lära sig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0