Keep the body....suck, saknar.

Det har inte blivit mycket tid till att skriva här vad jag håller på med om dagarna. Men mestadels har jag vart hos Zackes bror och röjt, han har nämligen köpt hus och det finns en del att göra. Träningarna flyter väl på ganska bra och nu i veckan har det blivit en hel del teknikträning på hoppen. Eftersom Zacke är ledig från jobbet har vi åkt till träningshallen tis-tors och kört ett pass mitt på dan. Men idag tror jag inte att jag ska köra allt för hårt för jag ska försöka vara lite pigg imorgon då vi ska åka upp till stan och träna med sthlmwushu på deras matta.

Fredagsfyset bestod av fotbollsuppvärmning och töjningar, intervaller, spurta kort sträcka, lite vad-hopp, grodhopp och backlöpning. Sen var det nog inget mer vi hann med. Men den här gången hade jag nog ätit och druckit bättre under dan så jag blev inte lika yr i huvet som sist. Men Zacke springer fortfarande ifrån mig när det är spurtsträcka på intervallen så jag är alldeles för långsam.

Funderar på om jag kanske ska göra ett träningsprogram för nästa vecka, det är bara så tråkigt om det inte blir som man hade tänkt sig pga väder eller nått annat som kommer och stör, ja vi får se

Idag blir det kanske vilodag, eller i alla fall ingen fys för att bli starkare. Möjligtvis lite för att behålla styrkan å så jag inte ska känna mig slapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0