PT online

Just nu sitter jag och kollar runt på en massa olika träningssidor här på internet. Ville hitta något roligt och inspererande som jag kunde ta och träna lite själv av. Men de flesta rubriker är i stil med "Gå ner XX kg på X veckor." Eller så hittar jag olika bodybuilders upplägg. Inte riktigt vad jag vill ha heller. Jag behöver inte bränna nå mer fett, eller få muskler som fungerar till att ta ett par jätte tunga lyft.
Men så lyckades jag hitta en sida om personlig tränare online. Å jag blev hur sugen som helst!! Fast en månad kostar 2400kr. Men då får jag ett eget träningeprogram, styrka, kondition och stretch efter vad just jag har för mål, och hon ger också kostrådgivning. Får jag i så fall skicka en filmlänk på en riktigt bra kines och säga så här vill jag bli, vilket är det mest optimala sättet att träna? Att gå till en PT utanför nätet koster ungefär 500kr / gång, det här blir ju betydligt billigare men å andra sidan så kommer jag inte få någon som peppar mig medans jag tränar. Iofs så är det väl vanligare att jag blir arg på en tränare än att jag uppskattar dom. Att bli tillsagd om vad jag ska göra är inte alltid nått jag uppskattar. Å på det här sättet är det lite mer som om jag bara får lite bra råd och det är upp till mig om jag väljer att följa dom eller inte..
Jag är hur sugen som helst på att ta det där!!! Kanske att det blir vid nästa lön, efter att jag satt undan 5000 till Kina resan. Om nu Zacke är redo att äta nyttig och bra mat som jag kommer bli tipsad om, har väldigt svårt att tänka mig det. Han kommer kanske mest bara att rynka på näsan. Iofs så kanske hon kan hjälpa mig med sånt också, nyttig mat som även den mest kräsna killen kan tänka sig att äta. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0