fredagsfys

Så är den här veckan i stort sett slut. I alla fall träningsmässigt då jag inte kommer hinna träna nått lördag eller söndag för jag jobbar 12.5 timmar om dan.
Igår satt jag och drömde om den dagen då jag bara kunde jobba med träning och hälsa. Men människan är väl lite så att vi aldrig riktigt ska vara nöjda så jag skulle väl säkert ändå lyckas hitta nått fel med en sån situation. =)

Dags att äta frukost och läsa lite medans jag låter maten smälta, sen får jag ta och springa ut till Nibble för att köra benböj och några andra nödvändiga övningar. Det jobbigaste är nog att man måste springa hem sen också vilket inte är allt för lockande efter ett ordentligt benpass.

Nä tur att man inte är den här lilla tjejen som sprang 6 mil om dagen under 2 månader. Då måste man ha riktigt bra skor, å så måste man ha en sån där spinkig lätt kropp. Nej tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0