Vila

Det blev inge sparkandes i torsdags istället satte jag mig framför datorn och hade en speldag. =) Så på midsommar var det lite fotboll men i övrigt ingen träning då heller, å även igår hade jag vilodag. Så efter all denna vila hoppas jag verkligen att mina muskler är lite piggare nu än vad dom vart på ett tag för ikväll är det verkligen dags att träna igen!! Självklart har den här helgen som de flesta andra träningsfria dagar vart fyllda av tankar på verför jag tränar så dåligt. Kan ju inte komma nånvart om jag ska hålla på och vila eller om jag inte ger allt jag har när det väl är träning. Visst visst man måste låta musklerna vila ibland men när dom vilar så kan man köra tekniker i så fall, jag behöver ju inte lägga ner helt och bara dega ihop.
Nu vill jag vara i kina och träna för fullt, ha en matta som jag kan öva svåra saker på och ha en tränare som kan hjälpa mig en massa. Skulle verkligen vilja ta hit en liten kines som kan hålla i träningarna i alla fall avancerade och tävlingsträningen, nybörjarna tror jag inte att dom skulle vilja träna. =) Är ju lite annan diciplin på oss västerlänningar än på kineser å när han märker att dom inte tränar en massa själva mellan passen utan behöver öva på samma sak varje träningstillfälle skulle han nog tröttna.

Hur som helst ikväll är det träning, har bara inte riktigt bestämt mig vad för träning än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0