Avancerade

Kvällens pass gick mindre bra för min del. Men det är roligt att se att dom andra utvecklas. Vissa hopp som var JÄTTE svåra och "omöjliga" för ett par veckor sen har släppt lite nu och dom kommer upp i luften och lyckas snurra. SÅ roligt!!
Blev ett "vanligt" grund pass med alla sparkar och hopp precis som vi gjorde det i kina, så som jag vill ha avancerade passen. Ganska högt tempo genom allt och sen körde vi rygg och mage. Väldigt viktigt som man aldrig får glömma att träna annars kommer folk att skada sig!!

STOP MESSING WITH MY MIND!!!
Du gör mig galen!! Men tyvärr kan jag inte bevisa alla tankar jag har i huvet så då får du väl bara fortsätta trycka in nya tankar. Gaaa!!
Jaja inga större problem, tankar kan man alltid trycka undan jag har ju wushun att fokusera på hahaha. =)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Detta blir första gången som jag åker till Thailand, men Snövit har varit där flera gånger förut. :)

Vi kan säkert packa ner dig och Zacke i en väska ska du se. Hehe.

2008-03-20 @ 08:50:54
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0