deppa och fundera över vad som är fel.

Jaha vad kan man säga om dagens tävling...jäkla skit, hahaha. Nä men egentligen kan jag väl bara skratta åt det för det gick så dåligt. Handformen hade jag ju aldrig kört hela. Gick mindre bra när jag skulle lägga ihop de två halvorna och stode en stund på mattan och funderade "jaha vad ska jag göra nu då".
Men men nu är det över så det finns inget jag kan göra åt saken längre.
Svärd gick väl lite bättre då jag bara högg mig själv lite på benet och missade vad jag skulle göra i början av sista delen, fast det var tydligen inget man tänkte på, jag gjorde en liten snurr och fortsatte köra. =p

Jag var i alla fall ganska säker på att jag kom sist i båda grenarna ända tills dom ropade upp mitt namn och det visade sig att jag kom tvåa i svärd, gjorde visst inget att kapa sitt eget ben. Haha

Inte helt oväntat så vann Zacke i båda grenarna, men nöjd är han självklart inte. Det tror jag aldrig att man blir i den här sporten.
Än så länge så vägrar jag att kolla filmen på formerna, men så fort jag har kommit över att det gick värdelöst så lovar jag att göra ett klipp och lägga upp. =)

Nu ska vi ta och basta, ge varandra massage å så ska jag förtränga hur det gick på tävlingen. Om en och en halv månad är det SM, går det lika dåligt då så får jag väl fundera över vad tusan jag håller på med. Eller ska man kanske vara nöjd med att jag vann över Norges bästa kille i vapen. =p Inte riktigt nått jag kan vara glad över just nu, kanske kommer..

Tydligen har jag blivit biffig i alla fall om man ska lyssna på Danne, så jag kanske börjar likna killen i förra inlägget =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0