Dubbelt upp idag.

Inte bra. Blev inte att vi åkte iväg till Hållst igår och sprang, vi skulle nämligen iväg på middag och klockan hade blivit mycket. Sen började det mörkna och Zacke sa att då kunde vi ju inte åka ut dit. Så han fick välja mellan att åka på en gång innan det vart helt mörkt eller att köra dubbelt så mycket idag. Tyvärr valde han dubbla idag. Shit jag kommer dö..
Men innan vi springer vid tre tiden så måste jag iväg och träna form. Tänkte göra det runt 12. Sen vid fem börjar ju avancerade passet och dom ska få lära sig lite mer ur bredsvärdsformen. Snart kommer dom kunna halva formen!! Råkade visst visa dom lite fel i söndags när dom skulle lära sig en spring del. Ooops, pinsamt. Men Zacke såg det så dom har inte vart hemma och nött in helt fel i alla fall =)

Hoppas alla tränings planer blir som jag vill, annars så kommer det väl ett inlägg ikväll om vilken sjukt dålig självdiciplin jag har =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0