I tyskland med hela familjen

Nu sitter jag i tyskland hos systern min. Flög hit igár och det gick relativt bra trots förkylning.
Idag har vi vart ute och gátt en runda pá stan innan vi slog oss ner i soffan och inte kom upp försen nu.
Hostar för fullt annars hade jag kunna följa med Max pá ett av hans träningspass sá hade jag fátt röra pá mig lite. Men nu fár jag vänta tills pá mándag och hoppas att jag már bättre dá sá jag kan simma runt och leka resten av veckan =)

Sladden till kameran kom jag självklart inte ihág sá nágra bilder kan det inte komma upp försen jag kommer hem igen.

Fár se om det blir tid till fler uppdateringar men det är nog inget att räkna med. Jag är glad om jag kan fá tag i en dator sá jag kan lämna in mina skoluppgifter.

Nä mindre kul att skriva när det är fullt av folk här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0