Massa bilder från resan


Lilla Emily som alltid stirrar in i kameran, den hade ju en liten lysande lampa. =)
image242
Biljard blev det ett par gånger, var ganska lika mellan mig och Zacke, men jag var nog bäst ändå :p
image243
Å så en massa bad bilder.
image244
image245
image246
image247
image248
image249
Och killarna klarar sig ju självklart inte en vecka utan att visa varandra olika tekniker från sina kampsporter.
image250
På med syrrans mc kläder och upp bakom Max så fick jag åka snabbt. 220km/h med en massa vindar. ROLIGT!! Jag vill ha en!!
image251
Å här är alla ute och går i ett fuktigt Holland, Zacke med en Cola i högsta hugg.
image252


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0