Mm smakar svett. usch

Ombytt och klar var jag redo för att gå och träna form borta i brandstation. Sätter på mig skorna och inser att Zacke har nyckel..SKIT. Jaja har man ändå träningskläder på sig så är det ju inget annat att göra än att träna, ja eller sätta sig och inte göra nått, men det var ju knappast ett alternativ för mig. Så på med musik och springjackan så blev det en runda ute istället. Hade besämt mig för att klara den korta rundan på 15min, vet inte hur lång den är man det kan jag ju kolla upp. Efter 10min har jag håll, vid 12min springer jag som ett mongo för att det gör så ont så jag måste stanna och gå en stund. Två miuter kvar och det blir till att spurta så snabbt som möjligt sista biten för att hinna med tiden =P Klarade mig ju runt men nöjd är jag ju inte när ja blev tvungen att stanna.
Stretchade lite och nu sitter jag och dricker saltat vatten, smaskens..knappast!! Men jag tänker att det är ju bara äckligt en liten stund i munnen för att sen vara bra för kroppen. Kan man dricka rått ägg så är ju inte lite saltat vatten nått problem =p 
Tror jag ska ta mig ut och springa samma runda en gång till idag och klara hela vägen runt på 15. Vid halv sex tiden ska jag köra backlöpning vid Hållsta och klockan åtta tänkte vi vara i stan och träna med stockholmsfolket =)

Idag fick vi brev från Svenska budo- och kampsportsförbundet, så "Gnesta wushu" är äntligen med i förbundet. Men den här tävlingen kör vi ändå för sthlm wushu eftersom vi inte hinner skaffa någon tävlingslicens för vår klubb, men på SM kan vi tävla för Gnesta.

Jaha om man ska göra lite armhävningar, mage och rygg så jag känner mig stark =p Känner sig ju så svag när inte musklerna är spända. Snart ser jag ut såhär. Hahaha Fan vad äckligt!! Skulle vilja se den här killen köra en 720 mabu! =)
image264


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0