Nu J*vlar ska dom plågas!

Det vänder igen.
Väderet vänder från dag till dag. Nu är värmen tillbaka solen skiner och vårkänslorna kommer fram igen.
Känslan för träningen växlar ungefär lika snabbt och den innehåller mycket splittring. Jag känner i kroppen att jag har tränat hårt. Vi körde ett söndagsfys på avancerade passet som innehöll mycken ben, eller ja det var jobbigt för benen men egentligen var det väl inte så jätte mycket vilket betyder att vi har tappat mycket styrka. Så det kändes bra att köra hårt samtidigt som det kändes dåligt att det var så jobbigt.

Efter två timmars träning tillsammans med avancerade innehållande hopp, formträning och fys var det en halvtimmes pause innan passet med nybörjarna. Det var andra gången vi hade ett söndagspass och det kom bara EN från nybörjargruppen, Christoffer från avancerade gruppen körde dubbelt och var även med på pass nr två. Då vi hade hinderbana som uppvärmning vilket alltid är skoj när man får leka av sig lite. =) Men det stora med söndagspassen är ju formträning, så även för nybörjarna. Vi fick lära oss mer av chaquan formen från Zacke och snart kanske vi kan 1/8 hahaha.
Tycker det vore jätte tråkigt om det inte blir bättre uppslutning så vi måste sluta med söndagspassen för nybörjarna, speciellt som det var så många som sa att dom var intresserade. Så på tisdag blir det mer utskällning för alla lata medlemmar som säger att dom vill träna en massa och bli bra men inte kommer och tränar fler än en gång i veckan.

Som straff för att dom inte kommer och tränar så ska jag plåga dom som F*N på tisdag för nu är jag irriterad!!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, det kan jag lova att den blev, var helt skakis efteråt ;) bra tränat idag :)

2008-03-23 @ 19:56:59
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Alexis

"Vi" som faktiskt var där då!? Jag förutsätter att jag kan sitta och lata mig på tisdagens pass. ;P

2008-03-23 @ 21:32:42
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0