Oj vad vig jag blir...nån gång förhoppningsvis

Har vart ute och sprungit men tyvärr inte på grund av motivation till att träna utan snarare en frustration över att inte vara bäst. =) Kanske inte den bästa anledningen, men så länge jag tränar så är det väl bra i alla fall. Inser ju att enda sättet att bli bäst är genom att träna hårt, och för att träna hårt gäller det att aldrig skjuta på ett pass man kan göra NU! Stretchade spagat och splitt och ikväll ska vi upp till stockolm wushu och träna form med dom. Kommer ju bli deras klubb som vi tävlar för eftersom vi inte får tävla för vår egen klubb än. Men till nästa tävling kommer vi nog kunna göra det.

RM är inställt och istället kommer sthlm wushu att ordna en egen tävling som dom bjuder in folk till. Då kanske det blir fler tjejer som tävlar och möjligtvis så blir det en tjej gren. *håller tummarna*
Nu har jag i alla fall kommit på vad jag ska göra för hop i min form tills dess jag sätter twistarna säkert. Vill ju ogärna ha med hopp som jag inte vet 99% att jag kommer klara. Man kan aldrig vara 100 på att man sätter dom. =P

Älskar älskar älskar den här låten!! Mest sen Danne gjorde ett zhao qingjian klipp med den! Men alla wushu eller träningsklipp med den här låten får mig verkligen att vilja träna!!

Nä nu måste jag se till att få någonting gjort här hemma också, städa, diska och tvätta sen kanske det ser bra ut här. =)
Ska bara titta på klippet EN gång till. Å men vänta se där! Nu har jag ju lust att träna, här svänger det snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0