Ryggen ville inte

Blev inte nått lekande eller träning ute på nibble igår. Ryggen började klaga på mig så jag var snäll och åkte hem och la mig i ett jätte varmt bad. Sen vid fem tiden så tog vi oss iväg till gymmet och körde ben. nytt rekord för min del 120kg men shit det var tungt. =) Blev inte särskillt djupt och inte ville jag gå upp med sånt jätte ryck heller, kändes inte som om jag skulle klara att hålla balensen med det om jag hade hamnat lite fel. Så mitt sista set körde jag med 100kg då kändes det ganska mycket lättare. Körde ytterligare några lår övningar innan jag gick över till vader och slutligen baksida lår.

Idag hade vi avancerade pass 11-13 då dom fick lära sig lite nytt i bredsvärdsformen. Så snart kan dom nästan halva formen. Då blir det roligt och vi kan köra lite mer ordentlig formträning.

Sen hade vi vårt första söndagspass med nybörjarna, då dom ska får lära sig lite form, som ett introduktionspass till avancerade. Tyvärr var det bara två som kom, men det var roligt ändå. Jag fick vara med och lära mig öppningen i chaquan. Det är alltid roligt att lära sig nya grejjer men jag tror nog att jag måste öva mer på formerna jag ska tävla i om två veckor. Känns helt kass jag har fortfarande inte kört helform nån gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0